If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ааа, оригиналния го не ща, чувам че била 'спряла' с него...
Хихихихи...
Днеска логове няма да има щото праснах един Паспорт на обяд - така се случи, и не смея да я изкарам.
Добре де, горивото като не е пипано, какво е променено за да се разтърчи колата - то без манджа не става. Явно - надува е дигнат малко, егр-а явно е спрян, ама какво друго, не знам...
Има начин който в същност се употребява най-често да се вдигне горивото без ЕКУ-то да го показва. Може да си показва 50 мг. а то да е 60. Не се лъжете по диагностиката. Не случайно казах, че има нещо гнило.
Има начин който в същност се употребява най-често да се вдигне горивото без ЕКУ-то да го показва. Може да си показва 50 мг. а то да е 60. Не се лъжете по диагностиката. Не случайно казах, че има нещо гнило.
Е той начинът е ясен - увеличено време за впръскване без да се пипат стойностите по оста за исканото гориво в duration картите, демек "ташак" тунинг или накратко "мунинг".
ЕГР-а е затапен, забравих да го напиша. Точно и затова от началото исканите стойности са по ниски. Оборотите при този лог не знам защо ги няма правих запис и на налягането в рейла и турбината и там ги има. Да сензора е на Хюго, на място удря 1200 като я изребря
Да имам резистор тунинг на дебитомера, но в момента на лога е изключен.
Това е за налягането в рейла.
Виж тапата да не се е пробила,иначе няма смисъл да сравнявате логове с двете марки дебитомери,за мен са несравними.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Тапата ако се пробие тогава стойностите ще са еднакви. Нали това е целта на ЕГР-а, да прави корекция на влизащото количество въздух като го замени с изгорели газове. Тогава колкото иска екуто толкова трябва да бъдат мг. ако всичко е наред. А дебитомерите не ги сравняваме, просто показах, че не е нормално макс. да е 500мг. Имал съм такъв дебитомер (китайче) и той стигаше до към 660мг колата си вървеше, е не се усещаха толкова нютуните, но вдигаше 195км- толкова си може.
При Явор и с двата дебитомера колата върви еднакво (нормално за мен).
Просто забравих да видя с неговия маф при мен какво ще отчита.
Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха
Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха
Явка, намерих едно логче от Стило 1.9 115 с оригинален софтуер, което си върви перфектно.
Момчето тогава даде една торба пари за дебитомер, а проблема беше/е във ФЕС-а.
При Явор и с двата дебитомера колата върви еднакво (нормално за мен).
Просто забравих да видя с неговия маф при мен какво ще отчита.
Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха
Явка, намерих едно логче от Стило 1.9 115 с оригинален софтуер, което си върви перфектно.
Момчето тогава даде една торба пари за дебитомер, а проблема беше/е във ФЕС-а.
Добре де, в тези случаи волтажа ли да се гледа?!!!
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Благодаря за изразените мнения по моя дебитомер. Явнo ще отпадне като причина. При около 3000 оборота при натоварване има едно спъване което се усеща.Не че не можда да се форсира но колата ми се струва по мудна. Ще направя един лог за налягането на турбината и ще проверя дюзите чрез обратнaта нафта.
Благодаря за изразените мнения по моя дебитомер. Явнo ще отпадне като причина. При около 3000 оборота при натоварване има едно спъване което се усеща.Не че не можда да се форсира но колата ми се струва по мудна. Ще направя един лог за налягането на турбината и ще проверя дюзите чрез обратнaта нафта.
По-скоро търси проблем в геометрията,или нейното управление
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
При бензин сигурно трябва да са други стойностите ?
Аз смених дебитомер и разхода ми падна от 10/100 газ на 8.4/100 газ смесен.
Колата преди половин година, преди смяната на бензин без проблеми си вдигаше 200-210 .. а сега от 160 до 190 голям зор и не иска повече.
Утре ще правя тест на дебитомера с ФЕС по магистралата, но не знам какви приблизителни параметри трябва да отчета??? При мен също ли напрежението трябва да е 4V и колко въздух xx?
1.6 i.e TS 16V
Направих малко тестове на дебитомера: PIC1
При скорост около 160 на 4-та към 5-6000об
ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:
Engine speed: 5120 об.
Air quantity: 269,1 кг/ч
Desired air quantity: 23,9 кг/ч
Air quantity signal: 3,10 V
ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:
Engine speed: 5000 об.
Air quantity: 263,6 кг/ч
Desired air quantity: 23,9 кг/ч
Air quantity signal: 3,08 V
Comment