Известие

Collapse
No announcement yet.

Измерване на дебитомера с Фиат екускан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
    Ааа, оригиналния го не ща, чувам че била 'спряла' с него...
    Хихихихи...
    Днеска логове няма да има щото праснах един Паспорт на обяд - така се случи, и не смея да я изкарам.

    Добре де, горивото като не е пипано, какво е променено за да се разтърчи колата - то без манджа не става. Явно - надува е дигнат малко, егр-а явно е спрян, ама какво друго, не знам...
    Има начин който в същност се употребява най-често да се вдигне горивото без ЕКУ-то да го показва. Може да си показва 50 мг. а то да е 60. Не се лъжете по диагностиката. Не случайно казах, че има нещо гнило.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Има начин който в същност се употребява най-често да се вдигне горивото без ЕКУ-то да го показва. Може да си показва 50 мг. а то да е 60. Не се лъжете по диагностиката. Не случайно казах, че има нещо гнило.
      Е той начинът е ясен - увеличено време за впръскване без да се пипат стойностите по оста за исканото гориво в duration картите, демек "ташак" тунинг или накратко "мунинг".
      Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
      Да имам резистор тунинг на дебитомера, но в момента на лога е изключен.
      Като ти гледам лог-а все едно си е включен резистора.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
        ЕГР-а е затапен, забравих да го напиша. Точно и затова от началото исканите стойности са по ниски. Оборотите при този лог не знам защо ги няма правих запис и на налягането в рейла и турбината и там ги има. Да сензора е на Хюго, на място удря 1200 като я изребря
        Да имам резистор тунинг на дебитомера, но в момента на лога е изключен.
        Това е за налягането в рейла.
        Виж тапата да не се е пробила,иначе няма смисъл да сравнявате логове с двете марки дебитомери,за мен са несравними.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Тапата ако се пробие тогава стойностите ще са еднакви. Нали това е целта на ЕГР-а, да прави корекция на влизащото количество въздух като го замени с изгорели газове. Тогава колкото иска екуто толкова трябва да бъдат мг. ако всичко е наред. А дебитомерите не ги сравняваме, просто показах, че не е нормално макс. да е 500мг. Имал съм такъв дебитомер (китайче) и той стигаше до към 660мг колата си вървеше, е не се усещаха толкова нютуните, но вдигаше 195км- толкова си може.

          Comment


          • #50
            При Явор и с двата дебитомера колата върви еднакво (нормално за мен).
            Просто забравих да видя с неговия маф при мен какво ще отчита.

            Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха

            Явка, смени ли вакуумните маркучи ?
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
              Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха
              Мдаа

              Comment


              • #52
                Явка, намерих едно логче от Стило 1.9 115 с оригинален софтуер, което си върви перфектно.
                Момчето тогава даде една торба пари за дебитомер, а проблема беше/е във ФЕС-а.
                Attached Files
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  При Явор и с двата дебитомера колата върви еднакво (нормално за мен).
                  Просто забравих да видя с неговия маф при мен какво ще отчита.

                  Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха

                  Явка, смени ли вакуумните маркучи ?
                  Първоначално публикувано от janyboy Покажи съобщение
                  Мдаа
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Явка, намерих едно логче от Стило 1.9 115 с оригинален софтуер, което си върви перфектно.
                  Момчето тогава даде една торба пари за дебитомер, а проблема беше/е във ФЕС-а.
                  Добре де, в тези случаи волтажа ли да се гледа?!!!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #54
                    Най-добре премерен с мултицет.
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Най-добре премерен с мултицет.
                      Това казах и аз по напред, отивам в гаража да сравня мултицета с ФЕС и после ще пиша.
                      ЕДИТ: до 400mv греши ФЕС. Постоянно играе напрежението при дебитомера, а не само и там.
                      А дебитомера при мен си удря 5V
                      http://www.youtube.com/watch?v=vhnOHn_qBbU
                      http://www.youtube.com/watch?v=GNkae47KjHE
                      Last edited by chavetoo; d.m.y г., 20:24.

                      Comment


                      • #56
                        Благодаря за изразените мнения по моя дебитомер. Явнo ще отпадне като причина. При около 3000 оборота при натоварване има едно спъване което се усеща.Не че не можда да се форсира но колата ми се струва по мудна. Ще направя един лог за налягането на турбината и ще проверя дюзите чрез обратнaта нафта.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от hrsitow Покажи съобщение
                          Благодаря за изразените мнения по моя дебитомер. Явнo ще отпадне като причина. При около 3000 оборота при натоварване има едно спъване което се усеща.Не че не можда да се форсира но колата ми се струва по мудна. Ще направя един лог за налягането на турбината и ще проверя дюзите чрез обратнaта нафта.
                          По-скоро търси проблем в геометрията,или нейното управление
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #58
                            При бензин сигурно трябва да са други стойностите ?
                            Аз смених дебитомер и разхода ми падна от 10/100 газ на 8.4/100 газ смесен.
                            Колата преди половин година, преди смяната на бензин без проблеми си вдигаше 200-210 .. а сега от 160 до 190 голям зор и не иска повече.

                            Утре ще правя тест на дебитомера с ФЕС по магистралата, но не знам какви приблизителни параметри трябва да отчета??? При мен също ли напрежението трябва да е 4V и колко въздух xx?
                            1.6 i.e TS 16V

                            Направих малко тестове на дебитомера:
                            PIC1
                            При скорост около 160 на 4-та към 5-6000об

                            ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:
                            Engine speed: 5120 об.
                            Air quantity: 269,1 кг/ч
                            Desired air quantity: 23,9 кг/ч
                            Air quantity signal: 3,10 V

                            ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:
                            Engine speed: 5000 об.
                            Air quantity: 263,6 кг/ч
                            Desired air quantity: 23,9 кг/ч
                            Air quantity signal: 3,08 V

                            LOG File FES

                            Не знам стойностите дали са нормални, последната част е на ламбдата.
                            Last edited by flipz; d.m.y г., 19:17.
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment

                            Working...
                            X